maandag 15 december 2008

Het maken van het verslag - Angela

Vandaag ben ik verder gegaan met mijn deel van het verslag. Ik zou hoofdstuk 2 doen: kunstvoorwerpen.
Ik heb eerst in een klein stukje beschreven wat Indiaanse cultuur nu eigenlijk inhoudt. Dit heb ik onderbouwd met 3 goede voorbeelden: Een dromenvanger, beschilderingen en totempalen.
Dit zijn zeer bijzondere voorwerpen, waarvan de oorsprong bij de Indianen ligt. Veel mensen denken, als ze aan Indianen denken, ook vaak aan 1 van deze drie dingen. Het is uitgekomen op 2 A4-tjes.
Het was erg interessant om te doen. Ik heb alleen geen tot bijna geen informatie kunnen vinden over maskers. Op een site las ik later ook dat dat niet per se van de Indianen afkomt, dus zo erg is het niet.
Ik ben blij met het resultaat.

Geen opmerkingen: